بروزرسانی: 26-10-1403
ارتقای مرتبه علمی اعضای هیات علمی

معرفی:

ارتقای مرتبه علمی اعضای هیات علمی

گردش کار:

 

1. دریافت درخواست و مستندات کامل فرد متقاضی (آموزشی ،پژوهشی،فرهنگی و اجرایی)

2.بررسی و آماده سازی و تکمیل مدارک فرد متقاضی

3. تشکیل جلسات پیش نیاز 

       1-3-بررسی احتساب سنوات با حضور کارشناسان محترم کارگزینی 

       2-3-تشکیل جلسه کمیته ترفیع جهت بررسی پایه های تشویقی

4. بر گزاری جلسه هیئت ممیزه

5.تهیه صورت جلسه و ارسال آن به دفتر هیات ممیزه مرکزی بصورت گزارش کار  

6.ارسال صورت جلسه به معاونت مالی و اداری جهت صدور احکام

7.ثبت احکام جدید در سامانه آموزشی گلستان دانشگاه

8.عودت مدارک به متقاضیان و یا دانشکده

برای دریافت فایل راهنمای بر روی گزینه اینجا کلیک نمایید

پرسش های متداول:

1.ارائه مستندات برای درخواست ارتقاء به چه صورت میباشد؟

مستندات در قالب فرمهای مخصوص بصورت فیزیکی و الکترونیکی بعد از تایید اعضای محترم کمیته و کمیسیون دانشکده ، به کارشناس پژوهشی دانشکده تحویل داده شود.

2.برای شروع فرآیند درخواست ارتقاء به چه نحوی میباشد؟

دریافت فرمهای مخصوص از کارشناس پژوهشی دانشکده 

3.فرمها و مستندات مربوط به  ارتقاء توسط چه کسانی بررسی و تایید می شود؟

الف.اعضای محترم کمیته دانشکده 

ب.اعضای محترم کمیسیون دانشکده

ج.اعضای محترم کمیته و کمیسیون معاونت امور فرهنگی

د.اعضای محترم هیئت ممیزه دانشگاه

4. در صورت داشتن اعتراض به رای صادره هیئت ممیزه : جهت بازبینی رای صادره توسط هیئت ممیزه ،حداکثر در مدت 20 روز بعد از تاریخ تشکیل جلسه ، فرد متقاضی میتواند درخواست کتبی خود را به دبیر هیئت ممیزه تحویل دهد.

 

کارشناس مربوطه: -


ارتباط با معاونت آموزشی

به منظور ارائه خدمات بهتر، هرگونه پیشنهاد و انتقاد سازنده خود را با ما در میان بگذارید

-