بروزرسانی: 28-6-1402
فرآیند سنوات ارفاقی

معرفی:

درخواست سنوات ارفاقی وظیفه عمومی

طبق ایین نامه  وظیفه عمومی :

1.دانشجویان کارشناسی از ترم 11 به بعد نیاز به مجوز افزایش سنوات وظیفه عمومی  از طریق کمیسیون موارد و پلیس +10 دارند. 

2.دانشجویان کارشناسی ارشد از ترم6 به بعد نیاز به مجوز افزایش سنوات وظیفه عمومی از طریق کمیسیون موارد و پلیس +10 دارند.

3.دانشجویان دکتری از ترم 11 به بعد نیاز به مجوز افزایش سنوات وظیفه عمومی از طریق کمیسیون موارد و پلیس +10 دارند.

چنانچه در مهلت مقرر موفق به اتمام واحدهای درسی نشوند مجدد نیاز به افزایش سنوات وظیفه عمومی دارند.

گردش کار:

درخواست افزایش سنوات تحصیلی پس از تکمیل و ارسال توسط دانشجو به ترتیب مراحل زیر را طی می‌کند:

  1. مدیر امور آموزش ( دانشجویان کارشناسی ) ومدیر تحصیلات تکمیلی ( دانشجویان مقطع ارشد و دکتری)
  2.  ارجاع به کمیسیون موارد خاص دانشگاه 
  3. اعلام نتیجه حکم کمیسیون موارد خاص به دانشجو
  4. اعلام حکم به واحد وظیفه عمومی جهت دریافت فرم معرفی به پلیس +10
  5. مراجعه دانشجو به دفاتر پلیس +۱۰ و دریافت معرفی نامه سنوات ارفاقی
  6. ارائه پاسخ نامه سنوات ارفاقی از دفاتر پلیس +۱۰ به واحد وظیفه عمومی
  7. فعال کردن سایت سامانه آموزشی دانشجو براساس فرم دریافتی از پلیس+10 (دانشجویان کارشناسی : واحد حین تحصیل) و (دانشجویان ارشد و دکتری : واحد تحصیلات تکمیلی)

پرسش های متداول:

1.برای درخواست حتما باید حضوری مراجعه شود ؟ از طریق سامانه erp.znu.ac.ir  امکان ثبت درخواست وجود دارد.

 

کارشناس مربوطه: -


ارتباط با معاونت آموزشی

به منظور ارائه خدمات بهتر، هرگونه پیشنهاد و انتقاد سازنده خود را با ما در میان بگذارید

-